Administratie uitbesteden? Hottinga is het administratie kantoor in Emmeloord!

Wij zijn een klein zelfstandig administratiekantoor in de Noordoostpolder en zijn gestart in 1997. Ons team bestaat nu uit de eigenaar Elske Hottinga en twee medewerkers, Karin Stam en Roy de Boer. Samen verzorgen wij de financiële administratie, de salarisadministratie en de fiscale aangiften voor kleine ondernemers en particulieren tegen vaste en duidelijke tarieven.

Maak persoonlijk kennis met ons of bekijk hieronder onze aanpak.

Kennismaking

In het kennismakingsgesprek bespreken we uw doelstellingen binnen het bedrijf, wat u van ons verwacht en wat wij daarin kunnen betekenen.

Aanbod

Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons een prijsopgave met daarin beschreven welke diensten wij u kunnen bieden voor het vermelde tarief.

Monitoring

Tijdens de verwerking van uw administratie denken wij mee in het bedrijfsproces en signaleren en overleggen waar dat naar ons idee nodig is.

Anders

Uiteraard staan wij klaar u in voorkomende gevallen ter zijde te staan.

historie_voorgevel

Geschiedenis van administratiekantoor Hottinga

1997 Start Administratiekantoor RAAD

In 1997 is Elske Hottinga van start gegaan met haar bedrijf, toen nog als franchiseonderneming met als naam RAAD Emmeloord. Door haar werk in het bedrijfsleven maakte zij al jong kennis met boekhouden met de computer en hielp zij af en toe familie en vrienden hiermee. Ze vond het steeds leuker om anderen te helpen, waardoor het plan ontstond om een eigen administratiekantoor te beginnen.

2000 Uitbreiding Administratiekantoor Hottinga

In het jaar 2000 is het aantal klanten zo groot geworden dat uitbreiding nodig is. Haar broer Joop Hottinga is enthousiast en ook toe aan verandering na jaren als boekhouder op diverse scholen te hebben gewerkt. In 2001 wordt een vennootschap onder firma opgericht en veranderd de naam in Hottinga Administraties en Belastingen. Niet veel later wordt ook een vestiging in Amersfoort gerealiseerd, de woonplaats van Joop.

2006 Administratiekantoor in Amersfoort

In 2006 wordt een 3e locatie geopend in Lemmer. De klanten in Amersfoort kunnen elke vrijdag bij Joop terecht op zijn locatie aldaar. Het team wordt uitgebreid met Karin Stam die de verwerking van de boekhouding gaat verzorgen.

2012 Digitalisering Administratiekantoor

Om praktische redenen zijn in 2012 de locaties Emmeloord en Lemmer onder één dak gebracht en een jaar later is nieuwe kantoorruimte gevonden in het bedrijfsverzamelgebouw It Hoekstee op de Werktuigenweg 13 in Emmeloord. In het nieuwe kantoor is naast een werkruimte ook een spreekkamer om klanten te ontvangen en even rustig bij te praten.

Roy de Boer komt erbij om het team te versterken. De eerste stapjes worden gezet om digitaal en online te gaan werken.

2018 Gecertificeerd NOAB lid

Per 1 januari 2018 gaat Joop Hottinga genieten van zijn pré-pensioen en de onderneming gaat verder als eenmanszaak. In september 2018 wordt Elske Hottinga gecertificeerd lid van de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). NOAB is een overkoepelende organisatie waar de kantoren op kunnen terugvallen voor educatie, advies en ondersteuning.  Hierdoor wordt kwaliteit en continuïteit gewaarborgd.

Samen werken aan de toekomst

In 2019 en 2020 is de digitalisering verder uitgebreid. Cliënten kunnen nu ook digitaal de boekhouding aanleveren, in plaats van op papier. Ook is het mogelijk om in de cloud te werken in samenwerking met de cliënt.

Kennismaken met

Hottinga Administratiekantoor

Wij zijn de partij die met je meedenkt. Of je nou je geld wilt laten rollen of laten groeien: administratie door Hottinga is simpel, zonder gedoe en altijd met de fijnste service.

  • NOAB gecertificeerd
  • Onze klanten geven ons gemiddeld 5 sterren
  • Een compleet pakket vanaf slechts €95,- per maand
telefoon-hottinga